28 Kasım 2010 Pazar

Girit Dosyalar: Kanlı kan davaları ve Organize Suçlarla Mücadele ...

Yunanlılar için, Girit adası manzaralı bir tatil yeri olduğu düşünülmektedir - Akdeniz'in özellikle döşek tarafından izole olsa. Bu büyük bir tarihi ve eşsiz bir polimorfik manzara ile bir adadır. kızken bir, ben yaz biri. orada oluştu hatırlıyorum işitme hikayeler şeylerin şaşırtıcı ve alışılmadık gariplik ve sakinlerinin Girit, ben aile Ierapetra ile benim kasabası uykulu ziyaret etti. Yunan standartlarına göre bile - Hatırladığım gibi, Giritliler yemek pişirmek için bir yetenek ile bir tür ve misafirperver insanlardı. Onlar gitmek Giritliler gelenekleri tutmak eski moda sevimli dostlar, olduğu Yunanistan'da biliniyor. çok (ben Girit ziyaret sadece 5 olduğuna inanıyorum) Genç olmak, biraz ilgi ile merak vardı neden bu kadar siyah tamamen giyinmiş Giritliler çok. tüm adaya sürekli bazı tarifsiz trajedi sancıları içinde tuzağa düşürüldü Sanki oldu. Bir çocuksu emin olmak için sandım, ama Girit gerçekten daha fazla bir hayal olabilir daha trajik olduğunu gördük.




Ben büyüdüm üniversite için sol ve Girit ve benim çocukluk fantezilerini yerini tüm unuttu. Ben Atina'da yüksek öğrenim için yerli adadan göç Girit öğrenciler, büyük bir tanışıncaya kadar bu idi. Tabii ki, vb köylüler "onlar kendi gömlek gibi kendi silahları", onlara iman nerede, "hayır polis ayak takımları" hangi Yarı şaka (kesinlikle abartılı olsa da), bu Giritliler genellikle ada çapında dağ köylerinin konuşmak istiyorsunuz, bu hikaye tür anakronizm bir şekilde çok sayıda ve benim gençlik Girit bir şey dinlenmiş hikayeleri ile iyi gider. Ben zaten kan davaları olarak bilinen durum var, misilleme de oldu farkında. Hikayeler ama birçok hep aynı çekirdek etrafında dönüyordu vardı; birisinin oğlu / baba yanlışlıkla bir av ya da düğün kaza vuruldu / kardeşim. misilleme ve karşı misilleme bir daire, bu noktadan itibaren başlayacaktı. Bu kan davaları bazıları yıl sürecek - ilk olay unutulmuş olmuştu uzun zaman sonra - katliam anlamsız bir geleneğin gelecek nesillere bırakarak.






Hikayenin düğün sürümü en sık Girit'te bilinmektedir. Giritliler erken saatlerine kadar müzik ve dans patlatma,

büyük bir şölen ile düğün kutlamak eğilimindedir. Böyle durumlarda, Giritliler genellikle havada silahlarıyla ateş. biraz fazla kaçak içki rakı ve sayısız domates köfte sonra, o serseri kurşunlar arazi değil güvenle sadece doğaldır. Yunanistan'da, böyle talihsiz kazalar haber akşam saat 8'de vardır değil nadir duymak hakkında. Ancak Girit orada yan başka, sözü edilen silahlar rol ölümcül bir daha belirgin (gerçi eşit). Dediğim gibi, benim Girit arkadaşlar, ama çoğu zaman abartılı kendi hikayelerini ise özünde Girit, birkaç dağ köylerinde, nüfusu esrar büyür. Uzakta polislerin snooping'i gözlerinden, bu şehirlerde köylüler her iki ağır silahlı ve yasadışı sanayi savunmak için hazırlanmıştır.







Bunu bilerek, aşağıdaki hikaye sürpriz bir olarak gelmelidir değil: Bu ayın başlarında 5 Kasım, bir Yunan polis konvoyu dağlar Giritli Zoniana içindeki Köyü üzerinden devriye onların karar doğrudan. Ki, bu polis (yukarıda bahsettiğim gibi) en az beş ya da altı köy uzakta oldukları, ana yoldan da kapandı gibi içinde hiçbir polis yerel bir polis karakoluna olmazdı ... kesinlikle ayak basmış olacak bir yer konuşlu edildi söylemek için onların süslü arabalar, mermi bir fırtına aniden her yönden onların üzerine yağmur başladı! Bir düzine köylüler ve dağlar arasında stratejik yerlerde gizli idi onlar polis benekli girmez ateş açmıştı. kendilerini savunmak için teşebbüs olmasına rağmen, polis kısa süre sonra nedeni yararsızlığını gerçekleştirilen ve kapalı hızlandırdı - ama sadece erkekler birkaç içlerinden bir tanesi başından vurulduktan sonra kritik durumdadır, yaralandı sonra.




modern AB ülkesi hala köylerde (benim dil bahane) Luben bu tür olabilir, Bölge Savcısı köyün tam bir arama ve çevresinde sipariş nasıl olarak televizyonda sürekli tartışma iki hafta sonra. Bugüne kadar köylerde polis baskınları hatta bazen 70 kişilik bir kuvvet ile sabittir. Sayısız esrar bitkiler sorguya davet edilmektedir yasadışı silah (dahil Kalaşnikof tüfek mağaza) ve köylülerin onlarca ordularını birlikte sonraki baskınlarda el konulan edilmiştir. Bugün itibarıyla, polis uyuşturucu-kara para aklama ile mücadele kadar yasadışı faaliyet çete lideri olduğu düşünülen altı erkekler üzerinde dikkatlerini duruluyor, ancak söz konusu gelişmelerin sürekli olarak ortaya çıkıyor.






Ben bu olayların çok ilginç buluyorum ... Gözlerimi önünde gelişen üniversite arkadaşlarından öğrenmiş bir şey söyledi. Bununla birlikte, önemli bir soruyu göz ardı edemeyiz pozlar, ben bir şey yıldır Girit'te devam etmektedir yasadışı bilseydi, öyle değil de biliyorum polis? Bu durumda çok daha fazla aile içi şiddetle tipik konularda daha ciddi olduğunu ve polisin katılım olasılığını indirim değil - bir şey Helenistik yetenek ile mafya tarzı organize suç çizgisinde. Nasıl sadece bu son vermek bir karar verdi ve polis biliyordu ne oldu olacak herhangi bir farklı daha bir durumda yerlerde böyle varsaymak gibi Napoli ve Sicilya gibi yerlerde, biri varsa? Sahne büyür organize suçlarla onu göndermek neden polis bir avuç? Köylüler kendilerine rüşvet yüzünden ... Ya da belki gerçekten habersiz idi Belki de operasyon gücünü hafife vardı ... Belki de kızgın idi. Ben senaryo çok çok aklı başında ve dengeli bir sonuca ulaşmak için vahşi çoktur ki korkuyorum. Ancak, bu önemli bir soru ve ben birçok gazeteci ve polis yetkilileri, kendilerine bu soruyu sormaya başlıyor söylemek için çok memnunum. Biz hafta önce bile bu olmalı unutma, önceden ... polis kelime orada birinin of Zoniana köylüleri uyardı polis vardı içinde devriye [yavaş, karanlık müzik fading ...] * Ilektra Mandragou mezunu bir Endüstri Ürünleri Tasarımı öğrenci ve harmonicminor.com için Kıdemli Helenistik Ataşesi.
 
Ilektra Girit-Kandiya üniversitesinden mezundur, bu makalesini kendisine ait olan bloğundan aldım.
Ancak; Gördüğünüz gibi çeviri ham haliyledir...
Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder