24 Nisan 2010 Cumartesi

GİRİTLİ BABAM İÇİN...

GİRİTLİ BABAM İÇİN...




Yıllardan bindokuzyüzotuzbir, aylardan ağustos

Yani sıcak mı sıcak günler işte...

Daha da sıcak bir aileye geldi babam

Hepimizin girdiği kapıdan.

Zaman öyle zaman ki; gün, gün peşinde

Epeyce kardeş ve daha sonra da bir eş

Çoğu kez bir saat bile görmeden güneş

Çalıştı, evine yardımcı olasıya

Tren kapılarından sarkıp börek satasıya

Metin bir adamdı ve durmadan Savaşır'dı.

Bildiğim ve aklımdaki tek şey,

Babamdı benim, bana dedemden kalma en güzel anı

O bir Girit çocuğu idi, soyu ile övünen

Babamdı benim, son gün yüzü gördüğü anda,

Alnı benim tarafımdan öpülen.

Ah!! dedim ilk kez eve döndüğümde, O'ndan sonsuza dek ayrılıp,

İşte o an özledim babamı, bakındım ama sarılamayıp,

Ve anladım ki, O'na layık olanı yaptı, önce bir gülümsedi

Sonra girdiği Kapının daha güzelinden çıkıp gitti.

SAKİN ADAM

ALINTI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder