24 Nisan 2010 Cumartesi

Kadri'ni Biliyorum... /... Gülümse

..şair dostum Kadri Karahan'a ithafen..






sen../..açık denizlerin tutkulu denizcisi

sen../..lirik sarhoşlukların ağdalı gülümseyişi

sen...şair!





girdabında boğulmadan sevdaların,

düze çıkmıyor umutlar./..bilirsin,

acıyı tatmadan kapıya dayanmıyor gülüşler

ağladığını söylersen../..ağla derim

ağla!

yanaklar ıslanmayınca parlamıyor gözler





toprağım../..görüyorsun işte

bir bahar daha düşüyor gençliğimizin üzerine

mayıs'ın yapraklarındaki çocukluk büyüyor

zaman, ellerimizden zorla alınan bir oyuncak değil

yaşayacak ve kanatacaksın gözü dönmüş vedaları

bu ıslak çırpınışlar geçecek../..bize ait değil





unutma..!

iki yüzlü sarılmaların şarkısını besteleyemezsin

açık tut yüreğini,

ben sana Ege’nin hoyrat rüzgarından ritimler göndereceğim

sirtaki kokan kadehlere Rembetiko dökeceğim

sagapo filemu*../..bunu hep söyleyeceğim





sen../..çıldırmış firarların kanı oynak sâkisi

sen../..hüznün mabedinde dua eden çengi

sen..şair..!





dostluğun../..yorgun yüreğimde gülümseyen bir şarkıdır

söylüyorum..dinle..





"...samyotisa....samyotisa......"







doğum günün kutlu olsun..ben, şair yüreğindeki Marlin..





---

*sagapo filemu: rumca'da(erkekler için), "seni seviyorum dostum" demek..



alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder