23 Nisan 2010 Cuma

karaaliden nükteler

Kara Ali ve lokantacı remzi -ki ikiside amca çocuklarıdır- birbirlerini pek sevmezler bir gün remzinin lokantasıda içerken kara ali başlamış anlatmaya: geçenlerde istanbuldayım. bir acıkmışım ki sormayın neyse vardım bir lokantaya çağırdım garsonu dedim ki bana bir paça... garson dedi ki: efendim bizde paça bulunmaz. o zaman bende belimden çektiğim gibi kasaturayı garsonun paçasından kestim. al dedim bundan yaparsın. tabi bunu duyan remzi durur mu o da hemen başlamış anlatmaya : geçenlerde istanbuldaydım bir lokantaya girdim garsonu çağırdım dedim : garson bana bir kelle . garson bizde bulunmaz efendim dedi. ben de ne diyosun dedim çektim satırı aldım kelleyi attım önüne. dedim al bunu pişir. bunu duyan karaali durur mu: ulan atılırda bu da olmaz be remzi . remzi abi de: ulan senin kestiğin paça yeniyosa benim kestiğim kelle neden yenmesin demiş

alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder